HTML

Muskátli és a nagyi

2014.08.17. 23:19 KriszTi

Amikor kislány voltam, sokat locsolgattam a mamám virágait az illatos nyári estéken és szívesen szabadítottam fel őket a gaztól. A falusi háznál gyakori volt a büdöske, a muskátli, a hortenzia, az árvácska és a sok rózsa valamint néhány liliom. Akkor arra gondoltam, hogy szépek ezek, de majd ha nagy leszek, nekem ennél is szebb és több virágom lesz. Amiben biztos voltam még, hogy muskátlim, na az tuti biztos, hogy nem lesz. Aztán tizenévesen pont nem érdekeltek a virágok. Később, amikor már tényleg nagy lettem és saját virágoskerttel próbálkozhattam, rájöttem, hogy a nagyinál miért pont ezek a virágok voltak és miért pont ennyi.

Íme a saját muskátlim :-) Miért? Mert nagyi bölcs volt. A muskátli bírja a forróságot és nagyon rendes a rendetlen gazdáihoz és hálásan gyönyörködtet színes virágaival...

IMG_3741.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: nagyi muskátli nagymama virágoskert

A bejegyzés trackback címe:

https://torpixek.blog.hu/api/trackback/id/tr306612485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása